De Ledlenser T7.2 is een compacte, lichte lamp van 13 centimeter en 175 gram. De T7.2 heeft een reikwijdte van 260 meter en houdt het in de meest energiezuinige lichtstand 40 uur vol. Met het focussysteem pas je de lichtbundel aan van een gefocuste spotlight naar een brede straal. Met een hoge, middel en lage lichtstand schakel je gemakkelijk naar gewenste licht voor de gebruikssituatie.
Ondanks dat er een klein formaat tasje bij word geleverd die je aan je broekriem kan bevestigen steek je deze kleine zaklamp met gemak in je jaszak. Hij geeft goed licht en haalt ruim 250 meter op ver stralen.
ik werk er dagelijks mee op men job als proef om te zien of het rendabel is om van grote speciale maglight's over te stappen naar ieder zijn persoonlijke lamp. De T7.2 heeft al redelijk wat meegemaakt: - val van 8m ( buiten een putje van 1mm op 2) niets aan de hand - komt in contact met allerlei agressief middel, (olie, diesel, ontvetter, bijtende chemicaliën,...) - hoge stof concentraties - water -... Eigenlijk hebben we zelf een martel test gedaan om de duurzaamheid te ondervinden op basis van zaken waar we dagelijks mee in contact kunnen komen: - onderdompeling in allerlei chemicaliën gelijk als brandstof, olie, ontvetters, ijzerchloride, zeer lage concentraties salpeterzuur,... van min 2uur - waterdichtheid op 6m diep voor 24u - val van 8m (hoogste punt waar men zou werken) - brandduur tussen de 3 en de 5u op hoge setting ( afhankelijk van type batterij ) - ontstof buffer gestoken voor 4u - ... de conclusie of hij professioneel kan ingezet worden? Mijn mening, Ja ik vreesde er voor dat er op sommige testen materialen konden oplossen (bv de aan uit knop of de O-ringen) maar die blijven intact.
ik ben met de led lenzer erg tevreden. ze geeft heel helder licht op grote afstand. ze is handig in gebruik en niet te zwaar.
Neem contact op met onze klantenservice.
Neem contact op met onze klantenservice.